24 Ekim 2017 Salı

"Caner makyaj malzemesi kullanıyor!"(MUŞ)

Evinde arama yapılmıştı... Caner Toygar çılgına döndü: Yuh sana

Mahkeme kararıyla arama yapılan evinden çıkan pompalı tüfek, depresyon ilaçları ve kadın makyaj malzemeleriyle ilgili tutulan tutanak Caner'i çılgına çevirdi. Eşyaların muhafaza altına alındığı sırada hakkında söylenen sözleri canlı yayına taşıyan Caner, ayrılık sürecinde olduğu eşi Berke'ye kameralar aracılığıyla seslendi.


Caner, boşanma aşamasındaki eşi Berke'nin hakkında öne sürdüğü suçlamaları para için yaptığını söyledi. "Berke beni hiçbir zaman sevmedi" diyen Caner, boşanmanın eşiğinde olduğu eşine seslenerek, "Yazıklar olsun" dedi. İşte Caner'in canlı yayındaki o açıklamaları:

İKİ KURUŞ PARA ALACAĞIM DİYE...

'Ben bu kadar kötü bir adamsam boşan! Düşmüşsün paranın peşine. '50 bin TL ver boşanayım' diyorsun. Biz mahkemelerde büyüdük. Annem, babama tazminat davası açıyordu. Aynısını bana yapıyorlar! İki kuruş para alacağım diye... Size yazıklar olsun! Yemin ediyorum cebimde param olsa 50 değil 100 bin lira vereceğim kurtulmak için...

NE DEMEK MAKYAJ MALZEMELERİNİ CANER KULLANIYOR

Cebimde para olsa bütün parasını vereceğim. Berke'nin babasına ulaşmaya çalışıyorum. Ne demek makyaj malzemelerini Caner kullanıyor. Kendisi kullandığı makyaj malzemelerinin reklamını yapıyor. Evde makyaj malzemeleri var. Böyle bir cümle kullanılır mı? Yazıklar olsun…


(Caner'in evinden çıkanlar şaşkına çevirdi...
Boşanmada son durum... Caner'in evinden çıkanlar şaşkına çevirdi...Eşi Berke Toygar ile boşanma davaları süren Caner Toygar’ın evinde, mahkeme kararıyla arama yapıldı. Polis ve avukatların imza altına aldığı tutanağa göre, evde çıkan pompalı tüfek, depresyon ilaçları ve kadın makyaj malzemeleri tutanakla muhafaza altına alındı.
Dinçer GÖKÇE / hurriyet.com.tr23.10.2017

Büyükçekmece Aile Mahkemesi’nde görülen davada, Berke Toygar, uzun süredir Caner Toygar’ın kullanımında olan evde arama yapılmasını istedi. BerkeBoşanmada son durum... Canerin evinden çıkanlar şaşkına çevirdi...
Toygar adına mahkemeye yapılan başvuruda, şahsi eşyalarının da kendisine teslim edilmesi istendi.

Mahkeme kararıyla Caner Toygar’ın kullanımında olan Esenyurt’taki dairede arama yapıldı. Eve giden polis ekipleri ve avukatlar, kapının kilidinin değiştirildiğini gördü. Eve çağrılan çilingir sayesinde girilen evde bulunan eşyalar tutanak altına alındı.

ADLİ EMANETE KONULDULAR

Tutanağa göre, evde bir adet pompalı tüfek, çok sayıda uyku hapı ve depresyon ilacıyla kadın makyaj malzemeleri bulundu. Söz konusu eşyalar muhafaza altına alınarak adli emanete konuldu.

Boşanmada son durum... Canerin evinden çıkanlar şaşkına çevirdi...

MAKYAJ MALZEMELERİ KİMİN?

Berke Toygar’ın avukatı Resul Özmen konu ile ilgili yaptığı açıklamada “Böylelikle Berke mahkemeye bu iddialarını ispata ilişkin önündeki tüm engelleri resmî tutanakla aşmış oldu. Ayrıca evde bulunan kadın makyaj malzemelerinin herhangi bir kadına ait olup olmayacağı şüphesi üzerine müvekkilim Berke bunların başka bir kadına ait olmadığını bizzat Caner Toygar tarafından kullanıldığını ifade ediyor. Caner'e ait olan eşyaların başka bir kadına ait olabileceği ve Caner'in müşterek evlerinde bir başka kadınla yaşadığında şiar delil oluşturabilecek makyaj malzemeleri konusunda iftira aramayacağını bu malzemelerin eski eşi Caner'e ait olduğunu bildirdi” açıklaması yaptı.)

Defalarca ısrar etti psikoloğa gidelim diye. Gittik. İlaç verdi. Onlar duruyor evde... Evde kendi makyaj malzemeleri var. Onların reklamını yapıyor. Kendisi kullanıyor. Öyle bir cümle kulanılır mı? Evlenmeden önce öyle bir kavga ettik ki evin içinde; o zaman gitseydin polise. O zaman niye gitmedin? Ayakkabı giyme diyordum 'Tamam aşkım' diyordu; onu giyme 'tamam aşkım' bunu yapma 'tamam aşkım' diyordu. Evlendik, ertesi günü bunu yaptı. Evlenmeden önce söylediklerimi söyledim. Ne değişti? Çünkü o zaman tazminat alamayacaktı. Yuh sana ya! 50 milyar için...

'BENİ EVDE AÇ BIRAKIYOR'

Şunu seviyorum diyordu, 2'şer, 3'er tane alıyordum. Buzluğa koyuyordum. Bu nasıl bir şeydir ya? Ne acımasızmışım ben ya? Ocak mevzusunun biz burada şakasını yapıyorduk. Onu bile mahkemeye delil olarak sunmuş. Ocağı açmıyor, beni evde aç bırakıyor diye. Yazıklar olsun sana! Ne kötü adammışım ben! "Para için benimle evlendi" diyor. Tülin'le bize milyonlar verdiler ben yine evlenmedim! Para için kendimi satmam ben bunu tüm Türkiye iyi bilir. 'O reklamcıların verdiği parayı kabul etmeyeceğim dedim, 5 sene aç kaldım ben. Herkes çok iyi biliyor benim ne çektiğimi. Ben seni bu zamana kadar kötüledim mi? Bunları anlattım mı? Kalkmışsın 'Beni kötülüyor' diyorsun. Ben seni daha kötülemedim. Kötüleyecek olsam Türkiye'de dışarı çıkacak yüzün kalmaz!'

http://www.hurriyet.com.tr/evinde-arama-yapilmisti-caner-toygar-cilgana-dondu-yuh-sana-40620532

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder