23 Eylül 2017 Cumartesi

İlk ünlü transseksüel Savaş Sökmen


Bülent Ersoy’dan önce eğlence yerlerinde ilk sansasyonu yaratan transseksüellerden Savaş Sökmen sadece kanto söylemiyor, kadınları kıskandıracak işve ve cilveleriyle sapık ruhlu erkeklerin yüreklerini hop ettiriyordu. Ankara’dan adını Türkiye’nin dört bir yanına duyuran Savaş Sökmen’i gün ışığında gören kız gibi delikanlı” demekten kendini alamıyordu. Ama Ankara’da çalıştığı pavyonda kimse bu kız gibi delikanlıyı tanımıyordu.

Parıltılı ve kadınımsı elbiseler, fönlenmiş saçlara takılmış çiçekler ve mücevherler içinde “Ayol, Şekerim” tarzı konuşmalarıyla kimse Savaş Sökmen’in gerçekte erkek olduğuna inanmıyordu. Gördüğü hormon tedavisiyle gün be gün değişen vücuduna sonunda beyni hakim olamadı ve soluğu Avrupa’da alarak kadınlık operasyonunu geçirdi. Ama hayli pahalı bir ameliyat olduğu için uzun süre Avusturya’da, Almanya’da daha çok eşcinsellerin gittiği gece kulüplerinde çıkıp göbek atarak, striptease yaparak para kazandı Savaş Sökmen. Geçtiğimiz günlerde Türkiye’de ortaya çıkan Savaş Sökmen’i kimse tanıyamadı. Çünkü parlak delikanlı yerini şuh bir kadına bırakmıştı. Tek omuzunu açıkta bırakan elbisesi ve seksi bir dişi ifadesi kazanan yüzüyle gittiği gece kulübünde erkeklerin başını döndürürken sahnedeki şarkıcının mikrofona davet etmesi transseksüellerin dramını renkli ışıklar altında bir kez daha gösterdi. Çünkü son derece dişi bir görüntü altında mankenler gibi kıvırarak sahneye çıkan Savaş Sökmen şarkı söylemeye başladığında erkek sesiyle müşterileri acı acı güldürdü.

Ablamı çok seven ailem itti beni bu yola...

Ege’nin küçük bir ilçesinde yaşayan dar gelirli bir işçi ailesinin iki çocuğundan biriyim. Benden üç yaş büyük olan bir ablam var. Anne ve babamın uzun yıllar çocukları olmamış. Uzun süren tedavilerden sonra ablam dünyaya gelmiş. Annem ve babam bu nedenle ablamın üzerine titrerlerdi. Bütün sevgilerini ona vermişlerdi. Sonra annem bana hamile kalmış. Ama başka bir çocuk istemedikleriden ve geçim zorluğundan beni aldırmaya kalkmış. Zamanı geçtiği için aldıramamış, düşürmeye kalkmış, onu da yapamamış. Yani ben zoraki doğmuşum. Bu yüzden de evde bana istenmeyen çocuk muamelesi yapılırdı. Ablamın el bebek, gül bebek büyütülmesi nedeniyle hep ona özenirdim. Gizli elbiselerini, naylon çoraplarını, ayakkabılarını giyerdim. Yaşım ilerledikçe çaktırmadan yüzümü de boyamaya başladım. Arkadaş çevremi ablamın kız arkadaşları oluşturuyordu. Yani ben sevgisizlikten hep abla özentisi içinde olduğumdan erkek olduğumun farkında bile değildim. Ablamın o zamanlar bir erkek arkadaşı vardı. Yaptıkları her şeyi ablam bana anlatırdı. Derken beni de yanlarında taşımaya başladılar. Ve sonra ilk ilişkim ablamın bu erkek arkadaşı ile yırım yamalak gerçekleşti. Sonra da iş ameliyat noktasına kadar geldi. Ameliyatla kadın olmamın asıl nedenini bana yeterli sevgi göstermeyen ailemin yanlış tutumuna bağlıyorum

Evet ismini halen bir pavyonda çalıştığından dolayı vermek istemeyen transseksüel C. D. kadınlık ameliyatı olmasının nedenini böylece temel de ailenin yanlış tutumuna bağlıyordu. Acı ama gerçek bir şekilde

https://www.tozlumagazin.com/ilk-unlu-transseksuel-savas-sokmen/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder