7 Haziran 2017 Çarşamba

Hakan Akkaya: Taşıyıcı anne ile baba olacağım

Ünlü modacı, Emre Saygı’nın ‘Hadi Be’ programına konuk oldu.


16 yıldır hayatımda birisi yok ve aşık olamıyorum. İşim haricimde başka bir şeye vakit ayıramıyorum. İşimle yatıp işimle kalkıyorum” dedi.
15 yılda 10 psikologla çalıştığını ve psikologlarını sıkılıp değiştirdiğini söyleyen Hakan Akkaya “ 15 yılda 10 psikolog değiştirdim. Sürekli anlattığım için sıkılıyorum ve psikologlarımı sürekli değiştiriyorum” diye konuştu.
Kız kardeşinin kendisi için taşıyıcı anne bulduğunu ve baba olmak için taşıyıcı anneyle bunu sağlayacağını söyleyen Hakan Akkaya “Kız kardeşimin 2 çocuğu var. Benimde baba olmam için taşıyıcı anne buldu. Taşıyıcı anneden çocuk sahibi olmayı istiyorum. Diğer ilişkilere karşıyım, çünkü zamanla bitiyor” dedi.

http://www.hurriyet.com.tr/hakan-akkaya-tasiyici-anne-ile-baba-olacagim-40481115

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder