18 Mayıs 2017 Perşembe

Serdar ilişkide çok rahat!

Sinan Akçıl, “Eşim Chloe’ye albüm yapabilirsin, karışmam” diyen Serdar Ortaç’a “İlişkisinde bu kadar rahat adam görmedim” diye karşılık verdi.


İki popçu Serdar Ortaç ve Sinan Akçıl, yeni düetleri ‘Yüzyılın Aşkı’ adlı şarkının klip çekimi için kamera karşısına geçti. Ümraniye platolarında gerçekleşen çekimlere, Serdar Ortaç’ın eşi Chloe ve Sinan Akçıl’ın sevgilisi Otilla da katıldı. Sinan Akçıl’ın çok detaycı bir adam olduğunu söyleyen Ortaç, “Yakında benim gibi MS hastası olur, öyle görünüyor” diyerek Sinan Akçıl’a takıldı. Chloe’nin sesinin güzel olduğunu ve albüm yapmak istediğini belirten Sinan Akçıl’a Ortaç, “İsterse yapsın ağabey, ben karışmam” diye karşılık verdi. Akçıl ise “Ben ilişkisinde bu kadar rahat bir adam görmedim, vallahi” demesi Serdar Ortaç’ı güldürdü.

Vatan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder