30 Mayıs 2017 Salı

Nike, LGBT'yi desteklemeye devam ediyor: Sınırları kaldırın


Nike’ın eşitliğe verdiği önemi vurgulamak ve LGBT’yi desteklemek için yürüttüğü Be True kampanyası, çeşitliliğin topluluklara ve iş yerlerine getireceği yararlardan esinlenen bir çalışanın liderliğinde altı yıl önce başladı. İlk gününden bugüne, yeni gökkuşağı temalı koleksiyonuyla her yıl yenilenen kampanya, Amerika’da LGBT’ye 2,5 milyon dolarlık gelir sağladı.

Reklam kampanyası bu yıl da, markanın ayakkabı ve giyim ürünlerinde pembe renk, üçgen ve gökkuşağı temalı yeni tasarımlarla devam ediyor.





Nike’ın LGBT Network Lideri Rober Gormen, markanın odak noktasının “insanların LGBTQ sporculara desteklerini gösterebilmeleri için birlik olabilecekleri bir tema yaratmak” olduğunu söylüyor. Gormen, “Gökkuşağını spor salonunda ya da koşarken desteklemeniz bir grubun parçası olduğunuz hissini, sizin de onlarla olduğunuz ya da müttefik olduğunuz hissini yaratıyor. Gökkuşağı her zaman bir şekilde Be True ürünlerinin içerisinde yer aldı ve alacak” diyor.

Nike’ın kampanya kapsamında yeniden tasarlanan ürünleri 1 Haziran tarihinden itibaren hem erkek hem kadın için olmak üzere piyasaya sürülecek. Be True kampanyasıyla eşitlik değer yargısına dikkat çeken Nike, geçtiğimiz şubat ayında aynı kampanya kapsamında LeBron James, Serena Williams, Kevin Durant, Michael B. Jordan ve Alicia Keys’i aynı reklam filminde bir araya getirmişti.

http://www.mediacatonline.com/nike-be-true-kampanyasi/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder