26 Mayıs 2017 Cuma

Esra Gümüş voleybola veda etti


2017 Evet bunu önce kendine itiraf etmek ve söylemek çok zormuş ama bu seneki yaprak dökümüne ben de katılıyorum ve 22 senelik bir serüveni noktalıyorum...
Bu nasıl bir tutkuymuş ki yaşanılan şanssız sakatlıklara rağmen bile tekrar çalış çabala sonunda yine file, top ve saha...🏐🏐
Bu güzel zehiri içime akıtan herkese, bu yolda bana ışık tutan ve destek olan tüm antrenörlerime,menajerlerime,yöneticilerime, TVF yetkililerine, tabi ki başta doktorum olmak üzere tüm sağlıkçılara,en önemlisi beraber yürüdüğüm "yol arkadaşlarıma",sevgili aileme ve yine bana voleybolun getirdiği canım kocama sonsuz teşekkürler...🙏🏼🙏🏼
Biriktirdiğim anılar ve güzel insanlar, çetrefilli yollar, hayal kırıklıkları, kupalar, madalyalar, kutlamalar, fanlar, tezahuratlar...iyi ki varsınız
TEŞEKKÜRLER "V❤LEYBOL"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder