15 Mayıs 2017 Pazartesi

Bahar Candan neden elendi?

İşte Benim Stilim’de çifte veda! Bahar Candan, gündemi meşgul etmeye devam ediyor. İşte Benim Stilim 14 Mayıs Pazar günü şaşırtıcı bir haftanın finali bölümüyle izleyici karşısına çıktı. Büyük finale doğru eleme formatını değiştiren İşte Benim Stilim’den iki isim birden elendi. Bu isimlerden biri Bahar Candan oldu. Popüler yarışmacının elenmesi hem stüdyodakileri hem de ekran başındakileri şaşırttı. Peki, Bahar Candan İşte Benim Stilim’den neden elendi?


Bahar Candan, İşte Benim Stilim'e veda etti. Programın dünkü bölümünü kaçıranlar, popüler yarışmacının neden elendiğini sorgulamaya başladı. Hafta içi her gün yeni, hafta sonu ise eleme bölümleriyle izleyici karşısına çıkan İşte Benim Stilim’in 14 Mayıs tarihli yayınında bir ilk yaşandı. Kemal Doğulu, İvana Sert, Uğurkan Erez, Kerimcan Durmaz’ın jüri koltuğunda oturduğu İşte Benim Stilim’e iki isim birden veda etti. Bu isimlerden birinin Bahar Candan olması ise herkesi şok etti. Ağlama şekli, yürüyüşü ve yarışmadaki konuşmalarıyla adından söz ettiren Bahar Candan’ın vedası da olaylı oldu. Peki, Bahar Candan neden elendi? İşte, programın dünkü bölümünü kaçıranlar için kısa bir özet!

Haftanın finali bölümünde ‘Anneler Gün’ konseptine uygun kombinler yapan yarışmacılar, kareografileriyle de Jüri üyelerini etkilemek için büyük bir çapa gösterdiler. Günün sonunda en yüksek puanı alan isim Simay Tokatlı, 10 bin TL’lik çekin sahibi oldu. Eleme kalan isimler ise Emine, Duygu, Vefa ve Bahar Candan oldu.'Anneler Günü’ konseptily Eleme potasına giren Bahar Candan ismini duyunca çılgına döndü. Jüriye 'Beni buraya çıkarıyorsanız eler misiniz?' deyip ağlamaya başladı. İşte Benim Stilim'de elenen isim Bahar Candan oldu.


Bahar Candan elendiğini duyunca; 'Yani siz değil ben kendimi eliyorum' dedi. Kemal Doğulu da; 'Biz seni zaten önceden elemiştik' diye yanıt verdi. Kendisinin zaten elenmek istediğini ifade eden Bahar Candan, arkadaşlarıyla vedalaşmadan programı terk etti. İşte Benim Stilim'de elenen bir diğer isim ise Vefa Alizade oldu. Moda programının geçtiğimiz haftaki bölümünde eleme yapılmamıştı ancak jüri üyesi Kemal Doğulu, bir sonraki hafta iki kişinin birden elenebileceğinin sinyalini vermişti.

BAHAR CANDAN KİMDİR?

Sık sık akademisyen bir babanın kızı olduğunu ifade eden Bahar Candan, 17 Şubat 1988 tarihinde dünyaya gözlerini açtı. Beykent Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nde okuyan Bahar Candan, ilk kez iki yıl önce ablası Nihal Candan’a eşlik etmek için İşte Benim Stilim podyumuna çıkmıştı. O yıl Öykü Serter’in ‘sen de programa katılır mısın?’ sorusuna olumsuz yanıt veren Bahar Candan, programın 6. Sezonunda yarışmacılardan biri oldu. Sıra dışı kişiliğiyle ve görüntüsüyle dikkat çeken genç kız, yarışmayı ikinci olarak bitirince aldığı dereceyi beğenmedi ve stüdyoyu terk etti.

http://www.hurriyet.com.tr/iste-benim-stilimde-cifte-veda-bahar-candan-neden-elendi-40458854

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder