4 Nisan 2017 Salı

Hülya Avşar Sordu, Kerimcan Durmaz Cevapladı: İşte Hakkında Tüm Merak Edilenler!

Damla Yazar
Onedio Editörü

Bir Hülya Avşar Sohbeti programının bu haftaki konuğu Kerimcan Durmaz'dı. Hülya Avşar sordu, Kerimcan Durmaz cevapladı. Biz de sizler için bu sohbetin önemli noktalarını ele aldık. Gelin bakalım neler sorulmuş, ne cevaplar verilmiş, neler konuşulmuş?


1. Takipçi sayın gerçekten o kadar çok mu? Yoksa yarısı uyduruk mu, değil mi?

"Tabii ki hepsi gerçek. Benim izlenmelerim, like sayılarım oldukça yüksek çünkü. Bu da belli ediyor zaten takipçilerimin orijinal olup olmadığını. Olmasaydı bu kadar ilgi görür müydüm?"

2. Nerden çıktın, nasıl çıktın, amacın bu muydu? Nereden geliyor bu başarı?

"Ben de şaşkınım bu konuda aslında. Asla böyle bir hedefim yoktu. Tamamen doğaçlamayla, ufak tefek videolar çekip sosyal medyada paylaşmaktan yola çıkıldı. İnsanlar çok güldüler, çok sevdiler."

3. İnsanın kendini satması vardır mecazi anlamda, sen çok iyi de satıyorsun. Bunu nasıl yapıyorsun?

"Herkesin bana söylediği bir şey var; benim bir auramın olduğunu söylüyor insanlar. Eğer olmasaydı, belki de bu kadar başarılı şeyler yapmazdım, bu kadar Türkiye'nin gündemine oturmazdım. Bir şeyler yaptım ki demek ki bu kadar konuşuldum. Kötü bir enerjim hiçbir zaman yok, hep gülüyorum, hep mutluyum, hep sıcağım. İnsanlar benden çekiniyorlar gördüklerinde fotoğraf çektirmek için, mesaj atıyorlar bu şekilde. Çok şaşırıyorum, ben öyle bir insan mıyım? Havalısın diyorlar, öyle bir insan asla değilim."

4. Sende her şeyin en iyisi, her şeyin en pahalısı gibi bir imaj var. Güç merakı neden? O parayı kazanabiliyor musun?

"Seviyorum çünkü. Tabii ki kazanıyorum. Çok çalışıyorum ben; oradan oraya koşturuyorum. İnsanlar benim hakkımdan nasıl bu kadar para kazandı diyor. Hatta bu da insanlarda kıskançlık yaratmaya başladı. Yaşadığım kötü olayların sebebi de o."

5. Seni takip ettiğimden biliyorum. Çok güzel yüzüyorsun, nasıl bu kadar güzel yüzebiliyorsun?

"Deniz çocuğuyum ben. Benim kütüğüm Paşalimanı Adası Erdek'teki. Dedelerim oraya göçmüş Selanik'ten. Bebekliğimden beri deniz çocuğuyum işte. Bunun eğitimini aldım bir de. Yüzmede birinciliklerim ve ikinciliklerim var."

6. Bir de çok güzel İngilizce konuşuyorsun, o nereden?

"Herhangi bir İngilizce eğitimim yok. Çocukluğumdan beri hep yabancı şarkılar dinleyip, yabancı filmler izleyip, onların çevirilerine bakıp; bir de birkaç yabancı arkadaşım vardı onlarla sürekli konuşup pratik yaparak bunu geliştirdim."

7. Aile ve iş...

"Ben 3 kardeşim. Bir ablam İstanbul'da, diğeri Bursa'da yaşıyor. Biz inanılmaz birbirine bağlı bir aileyiz. Ailem benim her konuda her zaman destekçim. Her zaman yanımda olup, herkesi karşılarına aldılar."

"Aslında ben çocukluğumdan beri tasarımcı olmak istiyordum, hayalimdi. Sonra bir tasarımcının yanında işe başladım, bir şeyler öğrenmeye çalıştım. Orada yapamadım ve bir süre işsiz kaldım. Sonrasında makyör oldum. Bu konuda başarımı aileme kanıtlayacağımı söyledim. Onlar da bana güvendiler. Sonrasında iş teklifi alıp Bakü'ye gittim. Oradayken videolar çekip sosyal medyada paylaşmaya başlayınca birden ondan ona yürüdü ve patlama yarattı birden. İstanbul'a döndüm 9 ay sonra. Gerisi malum..."

8. Hem yarışma programı hem DJ'lik nasıl olacak? Nasıl yürüteceksin?

"Program kısa bir süre sonra yaz tatiline giriyor. Yazın da ben DJ'lik yapacağım. Zaten programımızın çekim günü 3 gün. Çok fazla iş almamaya çalışıyorum, her yere gitmiyorum. İstanbul, Bursa, İzmir, Antalya gibi şehirlerin dışına çıkmadığım için çok fazla boşluğum oluyor. İki işimi de halledebiliyorum."

9. Gelecek bir hedefin var mı? İdolün var mı? Taklit ettiğin birileri?

"Taklit değil de, özendiğim hayatlar var. Mesela Kim Kardashian'ın hayatına çok özenirim. Çok güzel bir hayat yaşıyor. Güçlü. İstediğim hayatı yaşıyor. Lüks içinde."

"Elimden geldiğince şu an bir şeyler yapıyorum. İleride bir single çıkartmayı düşünüyorum, şarkı söylemek istiyorum. Hayatıma o şekilde devam edebilirim."

10. Başına gelen saldırı olayı nasıl bir psikolojiydi, seni çok korkuttu mu? İnsanların insanlara bakış açısı hakkında ne düşünüyorsun?

"Bunun çok iğrenç bir şey olduğunu düşünüyorum. Bu yapılan en büyük saygısızlıktı. O olay beni psikolojik olarak çok etkiledi. Ben sahnedeyken yaşandı olay. Hala davası sürüyor. Çok hatırlamak istemediğim bir konu."

"Bizim ülkemizde başarıyı tebrik edebilecek insan sayısı çok az, böyle bir problemimiz var. Başarılı insanı her zaman aşağı çekmek için elinden geleni yapıyor insanlar. Kıskançlık yüzünden. Ben kolay bir şey yapmadım. Bu kadar kötü niyet fazla."

"Saldırı gecesi düşündüm. Yaklaşık bir ay kadar evde durdum. İyileşme sürecindeydim. Sonrasında böyle bir olayın hayatımı etkilemesine izin vermemem gerektiğini düşündüm ve toparladım."

12. Senin neyinden rahatsız olmuş olabilirler?

"Yaptığım herhangi bir atraksiyon yoktu. Ancak benim varlığımdan rahatsız olmuş olabilirler. Kurgu ve planlanmış bir olaydı bana göre."

13. Sana hayran olanlar ve senin gibi olanlar nasıl yapsınlar bu işi? Ne tavsiye ediyorsun?

"İnsanlar her zaman için bir şeyler yapmaya çabalamalı ama hayatta en önemli şey aile. Aile dışında çok fazla önemi yok hiçbir şeyin. İnsanın çok değer verdiği arkadaşları olabiliyor. Ama onlar da gelip geçebiliyor. Hayatta kalıcı olan tek şeyin aile olduğunu anlıyorsunuz."

"Babam bana hep güvendi. Onun güvenini kazandığım için hiç kısıtlanmadım. Beni annem kısıtlardı. Gece eğlenmeye çıkacağım zaman annem izin vermezdi. Babam özel bir şirketten emekli oldu. Restoranlarımız vardı, kapattık. Sonrasında boğazda büyük firmalara tekne turu yaptırıyordu. Şimdi emekli, evde. Annem de ev hanımı."

"Ben yaşıma göre çok olgun ve bilinçli bir insanım. Kötü ortamlara girmedim, gece hayatlarını dozunda yaşadım. Kendime güvenmediğim için hiç kötü işlere bulaşmadım."

14. İşini yapıyorsun, paranı kazanıyorsun, bir yerlere gelmişsin. Ev aldın mı?

"Anneme bir ev aldım Bursa'da istediği bir evi. Babama istediği arabayı aldım. Onları mutlu etmek beni çok mutlu ediyor. Ailem ve arkadaşlarım mutlu olduğunda gerçekten ben de mutlu oluyorum. Önceden çalışırken de gidip kendime bir şey almazdım, gider biriktirdiğim paralarla ablama kıyafet, çanta alırdım."

"Ben hayatımdan keyif alıyorum. Yaptığım her şeyden keyif alıyorum."

15. Çevrendeki insanlar sana epey değer veriyor...

"Kıymetimi bilen yok maalesef. Değer veren insanlar tabii ki oluyor ama... Aldatıldım. Yakaladım. O an çok üzüldüm. Karışık durumlar. Şu an geçti. Özür diledi, barıştık. Şimdi de devam ediyoruz. Affettim."

16. Kıymet nasıl bildiriliyor?

"Ben çok ilgi gösterdiğim için oluyor galiba. Hata yaptım. Bütün arkadaşlarıma üstüne bu kadar düşme diye akıl verirken, kendi söylediğimi yapamadım. Değer verdiğini çok göstermemek lazım. Ona duyduğun ilgiyi sürekli söylemek, sürekli aramak yanlış. Benim hoşuma gider bunlar aslında ama bana yapılmadı. Çok ilgiden insanlar bunalabiliyorlar bazen, bu yüzden de aldatıldım bence. Yapmamam lazımdı."

"Şu an bir güvensizlik yaşadığımızdan dolayı evin kapısından çıktığı andan itibaren görüntülü konuşma başlatıyoruz, bakkala gidiyor, alışverişini yapıyor, dönüyor eve giriyor ve öyle konuşmayı bitiriyoruz."

https://onedio.com/haber/hulya-avsar-sordu-kerimcan-durmaz-cevapladi-iste-hakkinda-tum-merak-edilenler-764540

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder