7 Nisan 2017 Cuma

Aydın: Ben küfür edemem ama seksten konuşurum

Aydın, Sacit Aslan ve İzzet Çapa'nın programına katılarak hayatının bilinmeyenlerini anlattı...

"Onur Baştürk sadece laf atma derdinde, laf toplama derdinde.
2007 evlilik programlarında yılında yasağı ben yedim, ekmeğimden oldum ama herkes devame etti.
Celal çapa ile bir kesişmişliğimiz vardır.
Evde ve otelde çıplak dolaşırım. Bunalıyorum, daralıyorum. hayatımda hiç don giymedim.
Ben Arto'yu severim ama Arto'nun bütün gün dibimde olmasını istemem.
Benim bir sahne payım vardı. Bu payı alabilmek için benim için öldü ve tutuklandı haberimi çıkardılar bir zamanlar.
Benim Hollanda'daki heteroseksüel evliliğim yurt dışında kalabilmek için prosedürdü.
Çocuk istedim de... Bir bana bak bir çocuğa bak. İki gün sonra bu çocuk bana baba diyecek. Bu çocuk hep çocuk kalmayacak. (Sacit Askan; Teyze diyecek!)
Torun veremedim diye babam gücendi tabiki de. Adama her şeyi anlatamıyorsun. Kedileri bana torun diye sevdirdin dedi. Acı bir şeydir bu benim için. Evlat edinmek de komik bir şey benim için. Şu yaştan sonra komikleşmeyelim artık.
Ben asparagas haberle şöhret olmadım. Ben yabancı dil bilen, yurtdışında okul okumuş, iki üniversite bitirmiş, hasbelkader şarkıcı olmuş biriyim. Babamın zoruyla okudum. Ben de üniversite okumamın üzerimde durmayacağını söyleyemedim. Babam beni görse bile görmezlikten geldi. Hiçbir kere beni seyretmedi, şarkıcılıkla ilgili de muhattap olmadı. Adamın gözü açık gitti. Beni severdi. Saygıda kusur etmedim babama.
İncecik bir çocuktum. Rahatsızlıktan dolayı kilo aldım.
1990 yılında şöhret oldum, hayatım boyunca yövmiyelerim dışında para kabul etmedim.
Şöhret şımartıyor tabi.
Yüzümde hiç cerrahi müdahale yok. Ben sadece dolgu yaptırdım. Yüzüm, dolgu allerji yaptığı için şişti. Param çok olunca harcayacak yer bulamayınca, orama burama harcamaya başladım
Hayatta alkol almam,sigara içmem ve uyuşturucudan tutuklandım. 5 gün hapiste yattım. Uyuşturucu kullanan ve de itiraf eden Fatih. TV'de kıvırtan biri var diyoralr ama onu ben zannediyorlar. Ve de iftira atıldığını hiç dile getirmediler olaydan sonra. Bu olay travma yarattı bende. Ancak tedaviyle atlatabildim.
Aleyna Tilki'ye yapılanlar haksızlık.
Türkiye'de proje üzerine değil, hasbelkader şarkıcı olunuyor.
Hiçbir zaman seks insanı olmadım.
Bir tane motorluğumu bulun bulabilirseniz.
Ben yengeç burcuyum. Hayatım boyunca tek eşlilik yaşadım. Gitti yenisi geldi, gitti yenisi geldi.
Artık seks yapmıyorum. Hayatımda haz alacağım çok farklı şeyler artık. Eskiden yapacaklarımı yaptım, geçti gitti. Bu saatten sonra ne olacak ki. Gitsinler 15-20'liklere.
Pipimde falan da problem yok.
Sırt dekoltesini benden sonra Murat Boz giydi.
Eskiden sahnede füzo giyerken altıma penisim belli olmasın diye süspansuvar giyerdim. Seyircinin ününde şeyin ortada hoş bir görüntü olmaz, yok ediyorduk. İnsanların gözünün içine sokmamak adına alta doğru bir şekil aldırıyorduk. Ayıptı yani. Tom Jones aksine büyük göstermeye çalışıyordu, orasına pamuk koyuyordu ama o burada konser vermiyordu ki. Klibimde gavur ölüsü gibi duruyor ama.
O dönem ne yaptığımı bilmiyordum. Önümde örnek aldğımı kimse yoktu. Bir şarkıcı sıfatıyla çıkmadım. Şov yapan, insnalarla makara yapan, güldüren biriydim. Arkamda orkestra bile yoktu. Aradan 10 sene geçtikten sonra şarkı söylemeyi öğrendim. Sezen Aksu'ya para kazanmak için vokal yapıyordum. Tekstil işine devam ederken, bir arkadaşım, senin sesin güzel, Pazar günleri şarkı söyle dedi. O şekidle başladım.
Büyük şirketlerde stilistlik yaptım. Hakan Yıldırım asistanımdı benim. Lise mezunu olarak yanımda başladı."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder