24 Mart 2017 Cuma

Devran Çağlar: Babam beni cinsel tercihimden dolayı reddetti

Bir röportajda Asıl adının Şeref Kolçak olduğunu ve Eşref Kolçak'ın büyük oğlu olduğunu iddia eden Devran Çağlar, babasının kendisini cinsel yönelimi sebebiyle reddettiğini iddia etmişti.
“Babam ergenlik dönemine girdiğimde yaptığım cinsel tercihimden ötürü beni fazlasıyla dışladı. Bana o dönemlerde “Ulan benim gibi bir adamın oğlu *bne olur mu? Bu bana yakışır mı?” diyerek baskı yapıyordu.
Ben de bir süre duygularıma engel olmayı denedim ama başaramadım. Bu bana verilmiş bir hissiyat bunu reddedemezdim. Babama hayatımı bu yönde yaşayacağımı söylediğimde çok sinirlendi ve beni hayatından çıkarttı.
20 senedir sanat camiasının içinde olmamıza rağmen babamla bir kez bile karşılaşmadık. Artık bu kırgınlığın bir an önce bitmesini istiyorum. Gerçek ailemin yanında olmak onlara doyasıya sarılmak istiyorum”.
Eşref Kolçak ise Harun Kolçak’tan başka bir oğlu olduğu ve onu cinsel tercihlerinden dolayı reddettiği haberlerine isyan etmiş şu açıklamalarda bulunmuştu:
“Allah bu iddiaları çıkaranları kahretsin. Benim 56 yıllık evliliğim boyunca bir tek eşim Özcan Kolçak oldu ve benim tek oğlum var; o da Harun Kolçak’tır. Bu gibi haberlerden zevk alanları Allah’a havale ediyorum.”
Devran Çağlar bu iddialardan sonra yurt dışına gitmiş ve uzun süredir de sesi sedası duyulmaz olmuştu. Türkiye kamuoyunun objektifinden çıkan Devran Çağlar, 'öldü iddiaları' çıkınca yeniden gündeme geldi.
İddia sonrası da herkes sosyal medya hesaplarına akın etti. Gördükleri ile herkes önce kısa süreli bir şaşkınlık geçirdi.
Çünkü akıllarda Devran Çağlar'ın kıvırcık saçları ve uzun bıyıkları vardı. Oysa Devran Çağlar artık cinsel tercihi doğrultusunda yaşayan biri olmuştu.

Milliyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder