11 Mart 2017 Cumartesi

Aleyna Tilkiye aşıkmışmış da, o yüzden bıçaklamışmış da; geçiniz bunları yaa!

Not: Yukarıdaki başlık alıntı yapılan habere değil, bana ait kişisel bir bakış açısıdır.
Emrah Karaduman'ın bıçaklanmasının nedeni Aleyna Tilki mi?

Besteci ve Aranjör Emrah Karaduman dün akşam şoförü ile birlikte bıçaklı saldırıya uğramış, ilk gelen haberlerde Karaduman'ın durumunun ağır olduğu belirtilmişti. Bu haberin ardından birlikte düet yaptığı Aleyna Tilki sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı. Karaduman'ı hastanede ziyaret eden Tilki, ünlü müzisyenin sağlık durumunun iyi olduğunu söyledi. Bu arada saldırgan kısa sürede yakalandı. Saldırganın, Aleyna Tilki'ye platonik olarak aşık olduğu ve bu nedenle Karaduman'ı bıçakladığını söylediği öne sürüldü.

Sanat dünyasının geçtiğimiz yıl en iyi çıkış yapan isimlerinden Emrah Karaduman (30), Eskişehir'de saat 00.30 sıralarında bıçaklı saldırıya uğradı. Bir eğlence merkezinde programa çıkmak için Eskişehir’e gelen Karaduman ile şoförü Volkan Karaca (37), kaldıkları otel girişinde bir kişinin bıçaklı saldırısına uğradı.

Saldırıda Emrah Karaduman'ın şoförü de yaralanırken, ilk gelen haberlerde Karnından ve sırtından bıçaklanan Karaduman'ın sağlık durumunun ciddi olduğu belirtildi.

Emrah Karaduman, ambulansa Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Hastanesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne, kolundan ve elinden yaralanan şoförü Volkan Karaca ise Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

AMELİYATTAN ÇIKTI, DURUMU İYİYE GİDİYOR

Karaduman’ın kaldırıldığı ESOGÜ Tıp Fakültesi Hastanesi’nde ameliyata alındı. Karaduman’ın ameliyatının başarılı geçtiği ve sağlık durumunun iyiye gittiği belirtildi.

ALEYNA TİLKİ'DEN TWITTER'DA AÇIKLAMA

Karaduman ile 'Cevapsız Çınlama' şarkısında düet yapan Aleyna Tilki, hTilki, ayati tehlikesinin bulunduğu iddia edilen Karaduman'ın sağlık durumuna dair Twitter'da açıklama yaptı.

Aleyna Tilki‏, Emrah Karaduman hakkında gelen haberlere attığı tweet ile cevap verdi:
'Arkadaşlar her şey yolunda. Haberlerdeki abartılara inanmayın. Emrah'ın sağlık durumu gayet yerinde'

Emrah Karadumanın bıçaklanmasının nedeni Aleyna Tilki mi

ALEYNA TİLKİ HASTANEDE ZİYARET ETTİ, ÇIKIŞTA AÇIKLAMA YAPTI

Tilki, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde tedavisi devam eden ünlü sanatçı Emrah Karaduman’ı ziyaret etti. Ziyaret sonrası gazetecilere açıklamalarda bulunan Aleyna Tilki, çok üzücü bir olay yaşandığına dikkat çekti. Tilki, “Arkadaşlar çok üzücü bir olay yaşadık. Ama Allah’a şükürler olsun ki çok ucuz atlattık. Gayet iyiyiz. Kendisi çok iyi. Tabi ki de çok üzgünüz. Şuanda verebileceğim bilgi budur. Bir de adli bir olay olduğundan çok da fazla konuşmanın, irdelemenin uygun olmadığını düşünüyorum. Çok çok iyiyiz, hiçbir sorunu yok” dedi.

Bir gazetecinin, ‘görüşebildiniz mi?’ sorusuna ise Tilki, şöyle cevap verdi:
“İyi olduğunu onaylayan hareketleri vardı. Zaten şuuru, bilinci her şeyi açık. Çok iyi bir durumdayız, hiçbir şey yok.”

Emrah Karadumanın bıçaklanmasının nedeni Aleyna Tilki mi

BİR KİŞİ GÖZALTINDA

Emrah Karaduman ile şoförü Volkan Karaca’yı bıçakla yaralayan şüpheli Enis D.(33), kısa sürede polis ekipleri tarafından yakalandı. Şüpheli, gözaltına alınarak Çarşı Polis Merkezi Amirliği’ne götürüldü.

SALDIRGAN: ALEYNA TİLKİ'YE AŞIĞIM. O YÜZDEN BIÇAKLADIM

Öte yandan saldırıyı gerçekleştiren Enis D. isimli şahsın da polisin yaptığı operasyonla yakalandığı öğrenildi. Saldırganın ilk ifadesinde, "Aleyna Tilki'ye platonik aşığım. O yüzden bıçakladım" dediği öne sürüldü. Enis D., şoför Volkan Karaca’nın ise araya girmesi nedeniyle yaralanmış olabileceğini belirtti.

Emrah Karaduman kimdir?

Emrah Karaduman, 4 Kasım 1987 tarihinde Samsun'da doğdu. Müzikal yeteneğini geliştirmek için konservatuvara yazılsa da parasal zorluklar yüzünden eğitime devam edemedi. Bir dönem Samsun'da barlarda çalıştıktan sonra hayalindeki müzikal kariyerin peşine düşmek için İstanbul'a taşındı. Kadıköy'de bir barda çalışırken Hande Yener'in sahne ekibi Emrah'a ulaşarak Yener'in orkestrasına katılma teklifi yaptı. Bu teklifle birlikte yıllarca Hande Yener ile çalıştı. Daha sonra Hande Yener'in çeşitli şarkılarının yanı sıra Demet Akalın, İrem Derici, Emir, Bengü, Mustafa Ceceli, Murat Boz ve Hadise dahil olmak üzere çeşitli şarkıcıların şarkıları besteledi veya düzenlemelerini yaptı.

Kendisinin ilk stüdyo albümü Toz Duman, 12 Haziran 2015'te DMC tarafından piyasaya sürüldü. Albümdeki "İntikam", "Nerden Bilecekmiş" ve "Kırk Yılda Bir Gibisin" şarkılarına klip çekildi; şarkıları sırasıyla Demet Akalın, İrem Derici ve Murat Dalkılıç seslendirdi.

İlk single çalışması olan Cevapsız Çınlama isimli albümünde parçayı Aleyna Tilki seslendirdi.

Eyüp KELEBEK/ESKİŞEHİR (DHA) - İHA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder