30 Mart 2017 Perşembe

Aleyna Tilki: Seneye dünya starıyım


17’nci yaşını sevgilisi Emrah Karaduman’ın organize ettiği sürpriz partiyle kutlayan genç popçu, gözünü dünya starlığına dikti

Aleyna Tilki, 17’nci yaşını hastaneden yeni çıkan sevgilisi Emrah Karaduman’ın stüdyosunda organize ettiği partiyle kutladı.

Aşkım Kapışmak, Elif Kaya ve Aynur Aydın gibi isimlerin katıldığı parti devam ederken genç popçu, elinde pastayla kapıda belirdi.

Mumları basın mensuplarının yanında üfleyen Tilki, “Abla oldum artık. 18’e bir yıl kaldı, geri sayım başladı” dedi.

Mumları üflerken ne dilediği sorulan Aleyna, iddialı konuştu.

Genç şarkıcı star olmak için doğduğunu söyleyip ekledi: “Lady Gaga ile aynı gün doğmuşuz. Bu tesadüf falan değil."

"Dünya starı olmayı diledim. Garanti olsun diye dua ettim."

"2017’ye damga vurdum. O damgayı güzelleştirmek istiyorum."

"Şimdiden hazır olun, seneye dünya starıyım.”

Habertürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder