25 Şubat 2017 Cumartesi

Bülent Ersoy’dan erkeklik fotoğrafımı yayınlayamazsınız davası

Bülent Ersoy’dan Onur Akay’a 50 bin TL'lik tazminat davası!

Ünlü sanatçı Bülent Ersoy , o fotoğraflar için tazminat davası açtı

Çok sayıda ünlü ismin ölüm haberini duyurduğu için 'Sanat dünyasının felaket tellalı' olarak anılan Türk sanat müziği sanatçısı Onur Akay’a, paylaştığı fotoğraflar nedeniyle dava açan Bülent Ersoy, 50 bin TL’lik manevi tazminat istedi.


Onur Akay’dan açıklama geldi:
O fotoğrafları paylaştıktan hemen sonra, Bülent Hanım’ın bana dava açacağını ortak bir arkadaşımızdan duymuştum. Bülent Hanım benim yaşlarımda çok sevdiği büyük usta Müzeyyen Senar’ın bastığı yeri öpüyordu. Ama kendi bastığı yerleri öpenleri hiç görmemesi beni derinden yaralamıştı. Bu arada Bülent Hanım’ın avukatı Aydın Kurban beni Ortaköy’de çok çabuk bulabilirdi. Aydın Bey, Hançer-i Aşkınla Ey Yar isimli Hicaz eserin söz yazarı merhum Halil Soyuer’in ve Semahat Özdenses’in manevi oğlu olduğumu sanırım unuttu. Bülent Hanım beni mahkemeye vermekte geç kaldı. Ne kadar sevdiğimin farkına varmadı ve ben de sevdim demeye biraz geç kalsa da beni sevdiğini bu mahkeme ile anladım. Teşekkür ederim Bülent ablacım.

1981'de cinsiyet değiştirme ameliyatı olan Bülent Ersoy, erkeklik dönemine ait fotoğrafların basında yayınlanmaması için mahkemeye başvurmuştu. Geçtiğimiz sene Ersoy’un erkeklik dönemine ait hiçbir yerde olmayan fotoğraflarını ünlü sanatçı Onur Akay Facebook adresinden paylaşmıştı.

http://www.haberturk.com/magazin/fiskos/haber/1403253-bulent-ersoydan-onur-akaya-50-bin-tllik-tazminat-davasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder