20 Şubat 2017 Pazartesi

Ayşe Hatun Önal: Ben kendime aşığım!

"Selam Dengesiz" albümü vesilesiyle röp. veren A. Hatun Önal'ın Hürriyet'ten Savaş ÖZBEY (Fotoğraf: Emre YUNUSOĞLU)'e yaptığı açıklamalardan...

Şu anda nasıl duygusal durumunuz? Âşık mısınız mesela?

- Yalan söylemeyeceğim sana: Ben kendime olan aşkımın daha fazla olduğunu fark ettim. Kendime bel bağlamış biriyim. Senelerce inkâr etmiş, toplum baskısından dolayı bu tarafımı gizlemiş olabilirim ama kendine âşık biriyim. Ben de çok isterim başkasına aşkım kendimin önüne geçsin ama...

Arkadaş, eş-dost?

- Çok sıkılırım ben. Yakın arkadaşlarım bilir, 15 gün sık görüştük diyelim, “Biraz arayı açalım” derim. Batmaya başlar karşımdaki. Küçüklüğümden beri şizofrenik bir tarafım var galiba. Kendi kendime eğlenebiliyorum, kendimi seviyorum, kendi kendime kavga ediyorum. Her şeyi kendimle yaşayabiliyorum. E bu da biraz delilik değil mi? O yüzden “Sistematik olarak şunları-şunları yapıyorum” diyemem çünkü sistem dışı bir karakterim galiba.

http://www.hurriyet.com.tr/senelerce-toplum-baskisindan-gizlemis-olabilirim-ama-ben-aslinda-kendine-asik-biriyim-40368723

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder