19 Ocak 2017 Perşembe

Nefes nefese

ÖNCEKİ yazımda bahsettiğim, eşcinselliği tedavi ettiğini iddia eden nefes terapisti Nevşah Fidan Karaahmet, yazımdan sonra bana ulaşıp öyle bir açıklaması olmadığını belirtti. Nevşah Hanım’ın söylediğine göre yazıyı aldığım röportajdaki sözleri çarpıtılmış. Ünlüler dünyasından “Ben öyle bir şey demedim” açıklamalarına alışkın olduğum için sordum: “Çarpıtıldığını iddia ettiğiniz sözleri düzeltmek için ne yaptınız?” O da bana bir başka röportajında olayın içyüzünü anlattığını söyledi. Açtım söz konusu röportajı inceledim ama öyle bir cümle yok. Sonra aynı röportajı kendisine gönderdim, hatta kendisi de röportajda açıklaması olmadığına şaşırdı, “Ben söyledim ama koymamışlar röportaja” dedi. Konuşmamızda sarf ettiği ve bu konularda sıkışınca herkesin başvurduğu “Benim zaten çok gay arkadaşım var” sözü beni hiç kesmedi açıkçası. Ama benim için en önemlisi konuşmanın sonunda Nevşah Hanım’ın “Eşcinsellik bir hastalık değil, hatta bence doğal bir durumdur” demesi oldu. Nefes terapisi konusuna biraz uzak olduğum için derin bir yazı çıkaramadım ama cumartesiye kadar deneyip olayı yerinden bildireceğim.

Oben Budak - Habertürk

http://www.haberturk.com/yazarlar/oben-budak-1031/1357797-erkekler-icin-gelecek-program

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder