15 Ocak 2017 Pazar

Dr. Mehmet öz'ün kızı: Birkaç saatliğine dostlarımla takılıyorum, üstüne para veriyorlar!


Meşgul bir kadın: İki küçük çocuk annesi. Sürekli araştırıyor, sağlıklı yaşam ve beslenme üzerine panellere katılıyor, konuşmalar yapıyor. Bir televizyon şovu var. Sürekli kitap yazıyor ve şu sıra son kitabının tanıtım turnesinde... “O gün olur, bugün olmaz, şurada mı, bu saate mi çeksek... New York’ta bir araya gelebilmek için o kadar çok mail’leşiyoruz ki daha tanışmadan 40 yıllık ahbap gibiyiz. Columbus Meydanı’nın o kalabalığı arasında onu şak diye babası Mehmet Öz’den kalma, kızı Philo’ya miras, Çerkes mavisi gözlerinden tanıyorum. “Fotoğraflarındakinden daha da güzelmişsin” diyorum; kahkaha atıyor, sarılıyoruz. Türk gibi bir kucaklaşma bu: Karşılıklı sırt ‘pat pat’layarak…

Savaş ÖZBEY

http://www.hurriyet.com.tr/birkac-saatligine-dostlarimla-takiliyorum-ustune-para-veriyorlar-40335904

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder