6 Aralık 2016 Salı

Kerimcan Durmaz fena patladı: Sen geri zekalı mısın?

Kerimcan Durmaz, sosyal medya hesabından cinsel kimlik açıklaması yaparken kendisini tutamadı.

Sanal alemde yapılan yorumlarla ilgili açıklamada bulunan Kerimcan Durmaz, 'Bu nasıl bir zihniyet? Bu nasıl bir mantık? Bu nasıl bir eğitim? Gerçekten anlayamıyorum sizi. Benim Allah ile aramdaki bağımdana sana ne. Belki ben 5 vakit namaz kılıyorum. Nerden biliyorsunuz? Günahsa benim günahım. Her koyun kendi bacağından asılır. O yüzden insanların hayatlarına yorum yaparken biraz kafanızı çalıştırın. Büyük konuşmayın. Asla beddua etmiyorum. Eleştirebilirsiniz fakat yargılayamazsınız. Bu sizin haddiniz değil. Bu insanlara sadece şunu söylemek istiyorum; zavallısınız!' diyerek kendisini eleştirenlere seslendi.

http://www.milliyet.com.tr/Milliyet-Tv/nevidyo/video-izle/Kerimcan-Durmaz-fena-patladi--Sen-geri-zekali-misin--v7SGyZSsOMis.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder