6 Aralık 2016 Salı

İrem Sak'ın inanılmaz değişimi!

İrem Sak, kabuğunu kırma sürecine girdi. Değişim tamamlandı, karşımızda herhaliyle çok seksi bir kadın var artık. Onu şimdiye kadar ekranın komik yüzlerinden biri olarak biliyorduk. Ama yaklaşık bir yıl önce ‘ona bir şeyler olmaya başladı’.


‘Hem güzel hem komik olunmaz’ gibi bir kanı var. Bir arkadaşım, “Sen çok komiksin, sakın güzel kadın olacağım gibi bir düşünceye girme” demişti. Ben de güvenli alanım olan komedide kalmıştım.◊ O maskülen duruşun sebebi sadece bu cümle miydi?- Bazı şeyler de çocukluktan geliyor. Yetişme tarzı, büyüdüğün coğrafya, toplum, aile yapısı... Ülke şartları malum... Tarih boyu kadınlara adil davranılmamış. 100 yıl önce oy verme hakkımız yoktu. Kadın yazarlar edebiyatta, gazetelerde erkek isimleri kullanıyorduı. Yavaş yavaş kendimize geliyoruz.

Erkeklere daha çok söz hakkı veren bir toplumuz. Benim ailemde de bu etkiliydi. ‘Babamızı üzmeyelim’ derdik. Oysa başarılı, güçlü, yetenekli olursan baban neden üzülsün? Korku ve endişeyle büyüdüm. Artık durum öyle değil.

Kendimi tanıdıkça; hem kadın, hem komik, hem başarılı, hem güçlü olunabileceğinin bilincine vardım.

Aynada gördüğüm yüz değişti. Bakış açım farklılaştı. Kadın olmak başlı başına o kadar güzel bir şeymiş ki...

Cinsellik halen tabu... Algı olarak yanlış yere çekilmeye çok müsait bir konu olduğu için böyle sakınarak konuşuyorum. Bir de Çerkes olmanın ve Anadolu’da büyümenin verdiği bir durum var. Bizde o konular dillendirilmez.

Aşkı çok seviyorum. İnsana iyi geldiği sürece harika bir duygu. Kimsenin hayatında ‘öylesine’ bulunmak istemem. Zaman çok değerli... Ben de öyleyim. Bunu hissettiğim sürece mutluyum. İlişkilerde zor bir kadın değilim; hatta bence çok tatlıyım! Bu ara kendime zaman ayırdığım, ruhuma ve hayallerime yoğunlaştığım, bir yerde kendimi sevdiğim bir dönemdeyim.

Hakan GENCE- Fotoğraflar: Muhsin AKGÜN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder