9 Aralık 2016 Cuma

"Her heteroseksüel erkek mutlaka pasif ilişki yaşamalı"

Yeni sinema filmi ile gündemde olan Tom Ford, GQ’ya verdiği röportajında her erkeğin bir kez pasif olması gerektiği ile ilgili ilginç bir paylaşımda bulundu. 


Yeni filmi Nocturnal Animals ile ikinci yönetmenlik denemesine imza atan Tom Ford, film ile ilgili yaptığı söyleşide, geçmişte yaptığı bir açıklamayla ilgili konuştu. Heteroseksüel bir yazarın eserini eleştirirken, her heteroseksüel erkek bir kez olsun pasif ilişkiye girmeyi deneyimlemeli açıklamasını yapmasıyla ilgili konuşan Ford, düşüncesinin değişmediğini açıkladı.

”O açıklamayı yaptıktan sonra bana çok sert tutumda bulundular, aslında ben de kendimi eleştirdim. Şimdi ne gerek vardı bu açıklamaya diye kendimle savaştım, ama günün sonunda halen haklı olduğumu düşünüyorum. Heteroseksüel dünyamız erkek egemen bir yapıya sahip, aslında bunun tam tersi olması gerekiyor ancak bunu değiştiremeyiz. Bence her erkek kadınları daha yakından anlamak adına pasif bir ilişkiyi deneyimlemeli, belki o zaman bu yargıların önüne geçebiliriz.” açıklamasını yapan Ford, yine tartışma yaratacağa benziyor.

http://gzone.com.tr/tom-ford-her-heteroseksuel-erkek-bir-kez-pasif-olmayi-denemeli/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder