19 Ekim 2016 Çarşamba

Soyları devam etmesin diye büyü yapıldığı için gay olmuştu!

BİR GAY’İN HİKAYESİ

EKLENTİ TEMİZLİĞİ SEANSI

38-40 yaşlarındaki danışanım Can bey bir sanatçı ve aynı zamanda özel bir üniversitede akademisyenlik yapıyor . Seansa ilk geldiğinde doldurduğu formda çalışmaya geliş sebebi olarak iki konu yazmıştı:

1-İş anlamnda potansiyelimi kullanamadığımı düşünüyorum

2-Özel hayatımda son 8 yıldır yalnızım. 8 Yıl önce biten ilişkime takılı kaldığımı düşünüyorum.

Uzun süren ön görüşmemiz sırasında geçmişte Avrupa’daki bir ülkede ödül aldığını bunun ardından kendine çeşitli kapılar açılacağını düşünürken Türkiye’den hiç bir destek alamadığını öğrendim.

Birkaç sene önce Türkiye’ye döndüğünde ise Türkiye’nin en büyük firmalarından birinin kendisine sponsorluk teklif ettiğini fakat bir takım talihsizlikler sonucunda anlaşmanın son anda direkten döndüğünü söyledi. Akabinde akademisyenlik sürecinin başladığını ve haftanın bazı günlerinde özel bir üniversitede ders verdiğini ekledi.

Can bey ile ön görüşmemiz sırasında öğrendiğim bir bilgi beni şaşırttı. Kendisi 2010 yılında uzun süreli ilişkisi bitince kendisi gibi gay olan bir psikologa gitmişti. Psikologun ona söylediği ” Senin bu ağlamaların 19. yy İngiltere’de Viktorya dönemindeki kadınların ağlamalarına benziyor. Yurtdışındaki gay yaşamı  daha çok sekse odaklı..Sen de kendine 2-3 tane seks partneri edin ve bu işleri bırak.Flörtleri ve romantik bakış açını bırak ve işine gücüne bak..”  kendisine çok aşağılayıcı geldiği için terapileri yarım bırakmıştı.

SEANS:

İlk defa seansa gelen her danışana uyguladığım üzere kısa bir eklenti temizliği ile seansa başladık. Bu esnada dikkatimizi çeken ciddi bir eklenti olmadığı müddetçe, danışanın o gün seçerek geldiği konuyu çalışırız…Bu seans ise ilk etapta eklenti çalışmak durumunda kalacak şekilde ilerledi.

Algıladığı ilk eklenti kendisi henüz doğmadan önce bir akrabası tarafından annesine gönderilmiş bir büyü enerjisiydi. Büyünün gönderilme amacını ise ” Doğacak çocuğu hiçbir zaman bir baltaya sap olamasın, ailesine felaketler getirsin,  acılar çeksin ..” olarak algıladığını belirtti. Tüm bunları anlatırken büyünün kim tarafından kime yaptırıldığını ve o sırada yanında yaptıran kişinin yanında kim olduğuna kadar birçok detay gördü.

Bu büyü o kadar etkili olmuştu ki Can bey büyünün etkileri arasında aşağıdaki detayları da saydı:

-Annesinin zor hamilelik geçirmesi

-Doğumda annenin neredeyse yaşamını yitireecek duruma gelmesi

-Can bey’in 2,250 kg olarak küçük doğmasına sebep olması

-Can Bey’in bütün uzuvlarının küçük kalmasına sebep olması

-Çok yetenekli bir sanatçı olmasına rağmen bütün işlerinin hep direkten dönmesine yol açması

Algıladığı 2 . eklenti ise yine aynı akraba tarafından Can Bey’in doğumundan birkaç yıl sonra yapılmıştı. Bu seferki büyünün amacı: ” Soyları devam etmesin..” şeklindeydi. Bir sonraki kardeş de bu büyüden nasibini almıştı. Hatta Can Bey’in belirttiğine göre kız kardeşi de lezbiyendi ama alenen bilinmiyordu.

3. Eklenti diz kapaklarında duyarlılık yaratan bir geçmiş hayat iziydi. Bu hayatında çok başarılı bir askerdi ve sorumlulukları yüzünden çok aşık olduğu kadınla birlikte olmuyordu. Ölüm anında ise bundan dolayı büyük pişmanlık duyuyordu.

Bu geçmiş hayatın izlerini dönüştürdükten sonra seansımızı noktaladık.

Seanstan 1 gün sonra:

“Eylül hanım merhaba,

Dün gece sabaha kadar uyuyamadım. 6’ya doğru uyudum ve 12-13.00 gibi kalktım. Afedersiniz ishal oldum. Biraz kırgınlık var ruhumda ve vücudumda.. Neden ben diye sormadan edemedim. Biraz gözlerim doluyor. Neyse bugün sadece akşam eksersiz yapacağım 21.00 gibi. Bir öğün yiyebildim. Terapiyi soranlara adınızı verdim ama detay anlatmadım. Dün ve bugün birkaç gündür olduğu üzere Amerika’da ve farklı ülkelerde iş baktım ve bazılarıyla iletişime geçtim. Bugün dinleniyorum müzik dinliyorum. Böyle bir süreç yaşıyorum.

Desteğiniz için teşekkür ederim.

Sevgilerimle ”

Seanstan 9 gün sonra:

“Merhaba Eylül hanım,

Gelişmeler şöyle. Daha önce kararlaştırılan günleri alınmış üç iş görüşmem vardı ve özel hayatımda iki kişi ile tanışma gerçekleşti.

1.üniversite arkadaşım ve ortağı bana ortak iş teklif etti. Burda finansı onlar sağlıyor. Lansmanı önümüzdeki günlerde  yapılacak.

2. Bir üniversite ile görüştüm, hocalık için cevap bekliyorum.

3. Bir Türk  …. ekibi ile ortak çalışma ve ….. projesi görüşüldü.

4. İki erkek arkadaş adayı ile tanıştım ama elektrik alamadık, karşılıklı olmadı.

5. Spor yapmada zorlandım kaldırdığım ağırlıklar yarı yarıya düştü. Hiç spor yapmak gelmiyor içimden.

6. Geç uyuyup geç kalkma durumu var. Gerçi sosyal medya ve telefon elimden düşmüyor ve bu kalkışma olayı da ruhsal açıdan olumsuz etkiledi.

7. İshal bugün geçti.

Durum böyle şu an. 😊“

Seanstan yaklaşık 2 ay sonra 2. seans için bir araya geldik. Bu seansın özeti ise daha sonra 2. bölüm olarak yazılacak.

NOTLAR:

1-İSHAL KONUSU: Bir önceki vakadaki danışanda daha hafif şiddette olsa da seanstan sonra ishal durumu yaşandı. Bugüne kadar yaptığım eklenti seanslarındaki genel gözlemlerime göre kişi üzerinde etkili bir büyü varsa seanstan sonra vücut bu etkileri atarken kişi normalde her zaman kabızlık yaşayan biri olsa bile ishal olabiliyor.

Can Bey’in seansında 2 tane çok etkili büyü çıkmıştı. Hatta büyü o kadar güçlüydü ki soyun devamı gelmesin diye yapıldığı için kendisinin gay olmasında da etkili olduğunu belirtmişti Bugüne kadar ilk defa böyle bir etkiye rastladığım için ve büyüleri temizledikten sonra Can Bey’in hayatında gerçekten olumlu gelişmeler olmaya başladığı için kendisinden bu vakayı yazmak konusunda özel izin istedim. Can Bey’in 7 gün süren tamir fazı boyunca ishalinin sürmesi, büyünün gerçekten de çok çok etkili olduğunu ve kendisinde ciddi bir temizlik olduğunu gösteriyor. Bu arada bu durum sizi korkutmasın…bugüne kadar ilk defa Can Bey’de bu kadar yoğun semptomlar yaşandı, yani her eklenti seansı sonrasında herkes ishal olmuyor.

2-Bu vakayı paylaşmak isteme sebeplerimden birisi de gaylerin yaşadığı sorunlara ve zorluklara dikkat çekmek. O sebeple vakanın isminde ve içeriğinde ” gay ” kelimesi kullanıldı. Onun dışında eğer çalışma konumuzla ilgisi yoksa ve kendisi özellikle belirtmiyorsa hiçbir danışana cinsel “yönelimini” özellikle sormuyorum..

Sevgilerimle,

Eylül Erdoğan

https://regresyongunlugu.com/2016/10/18/bir-gayin-hikayesi/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder