2 Şubat 2016 Salı

Nick Jonas eşcinsel mi, değil mi?

Complex isimli yayınla özel bir fotoğraf çekimi ve röportaj gerçekleştiren Nick Jonas, hem eşcinsel dedikoduları hem de eşcinsel camiasını yemleyerek sömürmesi hakkında gelen eleştirileri konuştu.


Gaily Grind’ın haberine göre Jonas, daha önceki bir röportajında bir erkekle beraber olup olmadığını açıklamak istemediğini söyleyerek yol açtığı eşcinsel olması hakkındaki dedikodular hatırlatılınca bununla ilgili soruları şöyle

yanıtladı: Bu çok komik, TV’de eşcinsel bir karakteri oynuyorum. Ben ya da oynadığım karakter olsun günün sonunda bu benim yolculuğum oluyor. Benim vücudum. Bu karakter ve onun yolculuğu ama benim vücudum, benim ellerim, benim

dudaklarım…

Jonas, eşcinsel camiayı yemlediği konusundaki eleştirileri de sözlerinin devamında cevapladı:

Pozitif olan her değişime bir negatif yaklaşım illa ki olacaktır. Bir heteroseksüel erkek olarak ben, heteroseksüel ya da eşcinsel olsun, kendi hayranlarımın yönelimlerinden gayet rahatım ve bir sorunum yok. Onların cinsel yönelimi beni

ilgilendirmiyor ve kimseyi de ilgilendirmemeli. Yapılan bu eleştirinin salakça olduğunu düşünüyorum. Sonuçta oynadığım dizide bir eşcinsel ilişki sahnesi vardı ve ben bir erkeği öpüyordum.

Bu konuda hedef her seviyedeki “kabul”ün ne kadar yaygınlaştığına bakılmasıdır. Normal kulüplere, heteroseksüel kulüplere ve gey kulüplere de gidiyorum ve orada hayranlarımla partilere katılıyorum. Benim için hiçbir fark yok.

İspatlayacak hiçbir şeyim yok. Kendi halimden gayet memnunum ve beni hayatımda destekleyen birçok yakın eşcinsel arkadaşım olduğu için de minnettarım”

http://gzone.com.tr/nick-jonas-escinsel-oldugu-hakkindaki-dedikodulara-son-noktayi-koydu/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder