7 Şubat 2016 Pazar

Kız Arkadaşlarım Da Oldu Erkek Arkadaşlarım da!

İngiliz boyband Union J üyesi George Shelly yayınladığı içten bir videoda, daha önce hem erkek hem de kız arkadaşlarının olduğunu ancak kendini etiketlemek istemediğini açıkladı.


2012 senesinde The X Factor ile ün kazanan 22 yaşındaki şarkıcı, YouTube üzerinden yayınladığı videoda ITV kanalının “I’m a Celebrity Get Me Out Of Here” programında geçirdiği zamanın kendisine neyin önemli olduğunu düşünecek zaman verdiğini söyledi.

“Benim için önemli olan kendim olabilmek ve bunu saklamam gerektiğini düşünmüyorum” diyen eski Attitude kapak yıldızı şöyle devam ediyor: “Internette, gey, hetero, ya da biseksüel olmamla ilgili spekülasyonları bir süredir okuyorum ve bütün bu etiketler biraz eski kafalı, bu nedenle kendimi etiketlemeyeceğim çünkü bunu yapabileceğimi sanmıyorum”

“Daha önce aşık olduğum kız arkadaşlarım oldu… ancak erkek arkadaşlarım da oldu.”

“Tek bilmek istediğim bundan sonra bir kızla ya da erkekle olmaya karar verirsem, bunun onları sevdiğim için olmasını istiyorum ve gerisi çok da önemli olmamalı. Böyle birşey olduğunda bunu büyütmek ve bu durumdan korkmak istemiyorum. İnsanların ne düşüneceğinden ya da yaftalamalarından endişelendiğim için kendim olamamak istemiyorum”

“Ben hala aynı kişiyim. Ben benim. Sadece kendim olmaktan biraz daha az korkuyorum”

http://gmag.com.tr/union-j-yildizi-george-shelly-acildi-kiz-arkadaslarim-da-oldu-erkek-arkadaslarim-da/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder