3 Ekim 2015 Cumartesi

Ayşe Hatun Önal hangi soruya sinirlenerek cevap verdi

Ayşe Hatun Önal bir gazetecinin Konserlerinizde eşcinsellerden de büyük ilgi var. Sizin için "Gay ikonu" diyorlar. sorusu üzerine Önal "Üzerimde etiket taşımak istemiyorum. Kimse lütfen beni...
Çak Bir Selam ve Güm Güm şarkılarıyla müzik listelerinde üst sırada yer alan bir süredir ortalarda görünmeyen Ayşe Hatun Önal uzun zaman sonra İstanbul da ilk konserini geçtiğimiz akşam SuperFaberci de verdi.

Ayşe Hatun Önal, önceki gün İstanbulluların son dönemde en çok konuştuğu marjinal gece kulübü SuperFabric de sahneye çıkarak, kendi şarkıları dışında günümüzün popüler şarkılarını da seslendirdi.

SuperFabric de konser öncesi gazetecilerin sorularını cevaplayan Ayşe Hatun Önal bir gazetecinin Konserlerinizde eşcinsellerden de büyük ilgi var. Sizin için "Gay ikonu" diyorlar. sorusu üzerine Önal "Üzerimde etiket taşımak istemiyorum. Kimse lütfen beni bir şey ilan etmesin, ben işimi yapıyorum ve insanları ayırmadan seviyorum dedi.
Yaklaşık bir saat sahnede kalan ve iki kıyafet değiştiren Ayşe Hatun Önal izlemeye gelenlerin bir kısmı yaşanan yoğunluk nedeniyle içeri giremediler
Ünlü şarkıcının yoğun ilgi karşısındaki şaşkınlığını ise dikkatlerden kaçmadı.

http://www.haberekspresi.net/ayse-hatun-onal-hangi-soruya-sinirlenerek-cevap-verdi-293123h.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder