31 Mart 2015 Salı

ADANA'DAKİ GAY CİNAYETİNDEKİ SIR PERDESİ

ADANA'DA gay sitesinde tanıştığı otomobil alım satım işi de yapan mobilyacı 44 yaşındaki Mehmet Şahin Salmaş'ı öldürüldükten sonra başını kesip bir poşetin içine koyarak cesediyle birlikte kanalizasyon çukuruna attığı iddia edilen inşaat bekçisi 43 yaşındaki Abdurrahman Yavuz yargılanmaya başladı. Katil zanlısı Yavuz, suçlamayı kabul etmeyip, "Öleni tanımam, görüşme yapmadım, ilişkiye de girmedim"derken tanık Bülent Benzer, "Abdurrahman bir kişiyi öldürdüğünü, foseptik çukuruna attığını söyledi" dedi.
Şanlıurfa'da yaşayan Mehmet Şahin Salmaş, iddiaya göre, Adana'ya otomobil satın almak için geldi. En son eşi Kadriye'ye telefon açıp, "Ben Abdurrahman Yavuz'un evindeyim. ‘Kadriye ben öldüm' dedi" ve bir daha Salmaş'tan haber alınamadı.
GAY SİTESİNDE TANIŞMIŞLAR
Cinayet Bürosu'nca kurulan özel ekip, yaptığı teknik ve fiziki takip sonucu Salmaş ile Yavuz'un gay sitesinde tanıştıklarını belirledi. 362 saniyelik 76 kez telefonla görüştükleri, Yavuz'un 13 kez, ölenin ise 10 kez birbirlerine mesaj attıkları saptandı.
Salmaş'ın öldürülüp cesedinin Yavuz'un evinin bahçesindeki kanalizasyon çukuruna atılmış olabileceği şüphesi üzerine 18 Mart 2014'de operasyon yapıldı. Yavuz ile birlikte Bülent Benzer, Elif Çınar, Fatih Sarıcı ve Bayram Taşkömür yakalanıp gözaltına alındı.
POŞET İÇİNDE KESİKBAŞ
Yavuz'un evinin bahçesinde 24 Mart 2014'de kanalizasyonun iş makinesi ile açılması üzerine bir poşetin içinde Salmaş'ın kesik başı ile kemik haline gelen cesedi bulundu. Eşi Kadriye, eşinin cesedini belindeki kemerden teşhis etti.
'KAMERALAR İNCELENSİN KİMİN ATTIĞI ORTAYA ÇIKAR'
4 kişi hakkında takipsizlik kararı verilirken tutuklanan Yavuz, Adana 8.Ağır Ceza Mahkemesi'nde yargılanmaya başladı. Suçlamayı kabul etmeyen Yavuz, öldürülen Salmaş'ı tanımadığını ve cinsel ilişkiye girmediğini iddia etti. Salmaş ile telefonla da görüşme yapmadığını iddia eden Yavuz, "Cesedin bahçemdeki foseptik çukuruna ne şekilde atıldığını bilmiyorum. Kur'an Kursu'nun güvenlik kameraları incelenirse cesedi kimin attığı ortaya çıkabilir. Tanıklardan Bayram Taşkömür telefonumu kullanmıştı. Bülent'te ‘Birini öldürdüm. Para lazım demişti. Eş cinsel eğilimim de yok" diyerek arkadaşını suçladı.
'BEN TELEFONLA GÖRÜŞMEDİM'
Mahkeme başkanı, sanığa telefon kayıtlarına göre defalarca öldürülen Salmaş ile görüşme yaptıklarını hatırlatması üzerine Yavuz, görüşme yapanın kendisi olmadığını iddia edip tahliyesini istedi.
'İSTEDİĞİ ŞEKİLDE İFADE VERMEMİ İSTEDİ'
Olay sonrası şüpheli olarak gözaltına alınan ve daha sonra takipsizlik kararı verilip tanık olan Bayram Taşkömür, sanığın telefonunu kullanmadığını belirterek, "Karakolda istediği şekilde ifade vermemi, kendisini beladan kurtarmamı istemişti.Kabul etmedim"dedi.
TANIK: ÖLDÜRDÜĞÜNÜ SÖYLEMİŞTİ
Tanık Bülent Benzer de, olayla ilgisinin olmadığını belirterek, "Sanık bana adam öldürdüğünü ve foseptik çukuruna attığını söylemişti. Sanığın olayı benim yaptığı yönündeki ifadesi de yalan"diye ifade verdi.
'HEM KADINLA HEM DE ERKEKLE İLİŞKİYE GİRERKEN GÖRDÜM'
Sanığın birlikte yaşadığı Elif Çınar ise, "Sanık ile ilişkimiz vardı. Hem bir bayanla hem de bir erkekle ilişkide iken görmüştüm" derken öldürülenin eşi K.S. , kocası hakkındaki cinsellik iddialarının yalanlayarak, tanıkların da işin içinde olduğunu iddia etti.
KAMERA KAYITLARI İSTENDİ
Mahkeme heyeti, sanığın tahliye talebini reddetti. Foseptik çukurunun yakınındaki Kuran Kursu'nda varsa güvenlik kamera kayıtlarının istenmesine karar verip, eksiklerin tamamlanması için duruşmayı erteledi.

http://adanadantaraf.com/?/haber/oku/11041

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder