26 Ocak 2015 Pazartesi

Sarp Apak gay olmak istiyor!

Yalan Dünya dizisinin yakışıklı oyuncusu Sarp Apak yaptığı açıklamalar ile herkesi şaşırttı. GQ dergisine röportaj veren Sarp Apak oyunculuk hakkında oldukça samimi açıklamalarda bulundu. Sarp Apak bir eşcinseli canlandırmak istediğini ve bunu çok iyi yapacağını açıkladı.

Sarp Apak yaptığı açıklamalar ile herkesi şaşırttı. Oyunculuk ve özel hayatı hakkında açıklamalarda bulunan Sarp Apak bir eşcinseli canlandırmak istediğini söyledi. Daha önce bir eşcinseli canlandırdığını söyleyen Apak o zamanki oyununu beğenmediğini ama şimdi olsa daha iyi oynayacağını söyledi.

"BUGÜN EŞCİNSELİ DAHA İYİ CANLANDIRIRIM"
Apak, “Bugüne dek içinize sinmeyen bir rolünüz oldu mu?” sorusunu şu sözlerle yanıtladı: “Var. ‘Aşk Geliyorum Demez’ filminde konuk oyuncuydum ve bir gay rolü oynamıştım. Kendimi izleyince hiç beğenmedim. Bugün bir eşcinseli çok daha iyi canlandırabilirim. O filmdeki herkes benim canım ciğerim, arkadaşım, ustam; burada mevzu bahis benim başarısızlığım.”

http://teknokule.com/magazin/sarp-apak-gay-olmak-istiyor-30002.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder