29 Ocak 2015 Perşembe

GÖKÇE BAHADIR: 25'İMDE BAŞLADIM 30'UMDA AYRILDIM


Gökçe Bahadır izleyici sorularını yanıtlarken, 25’inde başladığı ‘Yaprak Dökümü’nden 30 yaşında ayrıldığını, orada çok güzel bir iş yapmanın ne demek olduğunu gördüğünü...

“Kötü de olsa, sesimi sevmesem de yine söylerdim şarkıyı. Ama etrafım tarafından sevilen bir sesim var. Sesimle ilgili sahnede bir şeyler yapmak istiyorum. Bu müzikal, kabare olabilir. Bununla ilgili düşünce ve yapmak istediğim şeyler var. Dans etmeyi seviyorum. İşimiz görsel olduğu için bu bir bütün. Müzikal, dans etmek, şarkı söylemek, oynamak, birer performanstır. Bir oyuncu olarak kendimizi zenginleştirmemiz mümkün. Oynadığım ‘Kurusıkı’ isimli oyunda küçük bir dans sahnem var. Dansı orada kullanıyorum. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Evde bazen kendi kendime dans ediyorum. Böylece stres atıp,  deşarj olmuş, hem de kendime bir şeyler katmış oluyorum. Dans etmek benim için terapi gibi.  Kuru Sıkı’da Arap müziği Mezdeke ile oynuyorum. Göbek atmayı çok severim.”

Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder