21 Ekim 2014 Salı

Ahmet Olgun Sünear: "Çilek" filminin yakışıklısı

-Mimar Sinan Endüstri Ürünleri Tasarımı’nda sekiz yıldır öğrenciyim. Anneme sözüm var, bir gün bitireceğim. İlk fotoğraf çekimim, tekstil bölümündeki bir hocamın projesi için çok profesyonel olmayan bir setteydi. Daha sonra modellik yapmaya devam ettim. Fiziğimle ilgili bir sıkıntım yok. Eskiden daha zayıf bir adamdım, spor yaptıkça daha iyi oldu. Dergilere fotomodellik yapmaya başladım. Kamera karşısında hareketsiz durmanın beni tatmin etmediğini, küçüklüğümden beri içimde olan oyunculuk tutkusunun ağır bastığını hissettim. Bilgi Üniversitesi Sahne Sanatları bölümüne devam ettim. Modern dansa  yoğunlaştım. Bedenimi doğru kullanmayı öğrendim.


Uzun boylu olmak oyunculukta bir dezavantaj mı?

-Kesinlikle öyle. Çoğu görüşmeden, ‘Sen çok uzunmuşsun,’  sözlerini duyup elim boş döndüğüm oldu. Ayrıca kısa boyluların yaşadığı bir ülkede yaşamak zor. Yağmur yağdığında şemsiyeler göz hizamda kaldığı için zor oluyor.

Peki uzun saçlı olmak zor mu?

-Daha kimse saçını topuz yapmazken ben topuzlu dolaşırdım. Bir Samuray fanatiğiyim, o yüzden topuzu da çok severim. Şimdi projeler nedeniyle belli bir boyu geçemiyorum.

Vatan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder