15 Eylül 2014 Pazartesi

2014'üm yaz şarkıları

40 milyon kullanıcısı bulunan Spotify bu yaz  en çok dinlenen şarkıları açıkladı. Benim bu  listeden anladığım ortalama müzik dinleyicisi  sekiz yaşında, dünya çok zevksiz ve yaşlanıyorum.

30 yıl önceki listelere baktım, ihya oldum. Eskiden müzik daha iyiymiş demekten kendimi alamadım. 2014’ün yaz şarkılarını dinleyeceğime 1984’ün yaz şarkılarını dinlerim daha iyi. Varsın geçmişte yaşamak böyle olsun, ben razıyım.

2014’ün yaz şarkıları

* Calvin Harris -  “Summer”
* Ariana Grande feat. Iggy Azalea - “Problem”
* Magic! - “Rude”
* Iggy Azalea - “Fancy”
* Jason Derulo feat. Snoop Dogg - “Wiggle”
* Nico & Vinz - “Am I Wrong”
* Coldplay - “A Sky Full of Stars”
* Clean Bandit feat. Jess Glynne - “Rather Be”
* Sam Smith - “Stay With Me”
*  David Guetta feat. Vassy - “Bad”

1984’ün yaz şarkıları

* Michael Jackson - “Thriller”
* Prince - “When Doves Cry”
* Madonna - “Borderline”
* Culture Club - “Karma Chameleon”
* Duran Duran - “Wild Boys”
* Van Halen - “Jump”
* Hall & Oates - “Out of Touch”
* Kool & The Gang - “Joanna”
* Bruce Springsteen - “Dancing in the Dark”
* Stevie Wonder - “I Just Called To Say I Love You”

Mehmet Tez - Milliyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder