31 Ağustos 2014 Pazar

Dina Çıtak çıktı!


Ben zaten bir babayla büyüdüm, Cem Çıtak. Büyük bir sevgiyle yetiştiğim için de hayatımdaki biyolojik babayı kurcalamak istemedim.
Babam bana büyük aşkla bağlıydı. “En çok seni seviyorum. İlk göz ağrımsın, denizin dibindeki inci tanemsin” derdi. Hiçbir zaman öz kızı değilmişim gibi davranmadı.
Babamın öz babam olmamasına üzüldüm. Ama büyüdükçe aradaki biyolojik bağın çok önemli olmadığını anladım. Baba sevgisini öz babasıyla yaşayan bir çocuktan daha çok hissetmiş olabilirim.
İbrahim Tatlıses'in babam olduğu konusunda annem ne derse kabulüm. Onun dediği bir şeyin aksini iddia etme lüksüm olmaz. Bir de ateş olmayan yerden duman çıkmaz.
DNA testini isterse tabii yaptırırım, benim için bir problem yok. Ama bunu kanıtlamak gibi bir çabam yok. O böyle bir şeye inanmazsa ben de inanmayabilirim. Ama onun tarafında da bu duruma karşı ‘Hayır asla’ gibi tavır olduğunu düşünmüyorum.
Başka birinin babanız olduğunu öğrenince ona hemen baba sevgisi duyamıyorsunuz. Sadece saygı duyuyorsunuz.
Babamı yedi sene önce kaybettim. Kalp krizinden. O olaydan sonra İbrahim Bey’in vurulduğunu duyunca hastaneye gitme ihtiyacı hissettim. İçgüdüsel bir hareketti. Kan çeker lafına inanmazdım ama gerçekmiş. Ama görüşmedim.
Baba demek kolay değil. Bana İbrahim Bey demek daha güzel geliyor. Baba demem gereken kişiye dedim zaten. Ama asla demem anlamına gelmesin.
Soyadımdan memnunum evlensem bile Çıtak soyadını taşımak istiyorum.
İdo bana ablam diyor.
İlk şarkım ‘Çık Dışarı’, piyasadan uzak olmayan pop ve funky ritimler barındıran bir şarkı. Şarkının sözleri Murat Güneş’e, bestesi Fas asıllı Belçikalı müzisyen Cheb Rayan’a ait. Rayan besteyi vermeden önce performanslarımı dinlemek istedi. Ve çok beğendiğini söyleyip hediye etti. Şimdi şarkının İngilizce sözleri hazırlanıyor. Michael Jackson’ın Dangerous turnesindeki Dj Mebs hazırlıyor.
Pera Güzel Sanatlar’da yüzde 50 bursla okudum.  Türkiye’de bölümüm bir tek Müjdat Gezen Sanat Merkezi’nde vardı; hafif batı. Orada okudum. Bu dönemde kendi grubumu kurdum. Sahne almaya başladım.
19 yaşında Berkeley sınavlarına girdim. Pop vokal bölümünden burs aldım ama 4-5 sene orada olmaya cesaret edemeyip sadece Berkeley workshoplarına katıldım. Aynı zamanda kilisede herkesin beni dinlediği caz ayinlerine katıldım. Orada bir müzik grubuna dahil oldum ve uluslararası partilerde şarkılar söyledim.

Hakan Gence - Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder