20 Temmuz 2014 Pazar

Wentworth Miller gay olduğunu açıkladığı için mutlu olduğunu açıkladı.

‘Prison Break’ dizisinden tanıdığımız ünlü aktör, cinsel kimliğini açıkladıktan sonra hayranlarıyla daha iyi bir iletişim kurduğunu söyledi.

Details dergisine konuşan oyuncu şunları söyledi:
‘Kendimi daha iyi ifade etmiş birisi olarak hissediyorum. ‘Prison Break’ bittikten sonra farkına vardım ki, dizi boyunca oluşan imajım olduğumdan farklı birisine aitmiş. 20′lerimde etrafımda bu durumu olağan karşılayabilecek kişiler bilirdi eşcinsel olduğumu… 30′larımı devirdiğimde yakın arkadaşlarıma ve aileme açıldım. Ama kariyer yolculuğumda adeta bir hayal kahramanını besliyordum. İşim açısından gay olduğumu açıklamamam gerektiğine inandım, inandırıldım. Yine de şunu söylemeliyim ki, billboard’larda görünen yüzümün çok ta sahte bir yüz olduğunu düşünmüyorum. Çünkü, kameraların önünde olan bizler kendimiz değil zaten; orada görüldüğümüz ve yansıtıldığımız kişiyiz. Biz, hayranlarımızın görmek istediği kişiyiz.’
Miller, geçen yıl St. Petersburg Uluslararası Film Festivali’ne davet edilmesi üzerine eşcinsel olduğunu açıklamış; Rus hükümetinin eşcinsel karşıtı politikalarını gerekçe göstererek daveti geri çekmişti.

Metrosfer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder