24 Temmuz 2014 Perşembe

İzmir de "Travestiler Şehir Dışına Çıksın" Eylemi

İzmir'de bir kişi, mahallesindeki travestilerin şehir dışına çıkartılması için eylem yaptı.

 Alsancak semti Bornova Sokağı'nda kalabalığın en yoğun olduğu yerde kürsü kuran Fethullah Öznur, para verip eyleme getirdiğini söylediği kişilerin taşıdığı enteresan dövizlerle travestileri protesto etti.
Travestilerin şehir dışına çıkarılmalarını ve devlet kontrolünde resmi yoldan çalışmalarını talep eden Öznur, İzmir'in bir çok fazla semtinin geceleri travestilerin işgali altında olduğunu ileri sürdü.
Travestilerden şikayet eden 200 esnafın kendisinin hazırlamış olduğu dilekçeye imza verdiğini ancak, yapmış olduğu eyleme korktukları ve çekindikleri için gelmediklerini açıklayan Öznur, şu şekilde açıkladı :
"Esnaf ıstırap çekiyor. Burada büyük endişe imparatorluğu var. Bunlar hepsi benim yanımda çalışan vatandaşlar . Ben paralarını verdim bunları bu eyleme yanımda getirdim. Burada gece gündüz fuhuş yapılıyor. Tek başıma geliyorum burayı denetliyorum. Öldürseler beni vazgeçmem. İçim kan ağlıyor. Sarhoşlar ayyaşlar için buradayım onların haklarını savunmak için buradayım. Ben bu manzarayı görünce içim kan ağlıyor. Bu insanlar şehir dışına alınsın, Avrupa standartları çerçevesinde . Zira küçük çocuklar dahi oraya gidiyor. Benim oğlum yarın düşebilir imansız gidebilir. Ben bunun feryadını veriyorum."
Basın açıklamasının peşinden bir zaman esnafla sohbet eden Öznur, daha akabinde mahalleden ayrıldı. - İzmir
Kaynak: Gazete İnternet Yayını

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder